Free background from VintageMadeForYou

Pagina's

zondag 17 februari 2013

Digitaal



Ja, ik was weg van de mooie kaart van http://neltine.blogspot.nl/. Omdat ik vandaag niet al mijn spullen uit mijn scrapkastje kon halen (want, dan staat er van alles op de grond, op de stoel en over de tafel) (en vanwege visite), ben ik maar weer eens digitaal  (Photofiltre) bezig gegaan onder het schaatsen. Ik heb ook Gimp gedownload, maar daar snap ik echt niks van. Maar, dus, naar aanleiding van haar mooie kaart ben ik enthousiast aan de slag gegaan. Dank je Neltine.


1 opmerking:

  1. Wouwiii Els...wat zie ik hier voor moois:)
    Prrrrrrachtig gedaan joh. Wat knap dat je digitaal daarmee aan de gang kan. Daar heb ik het geduld weer niet voor. Ik ben ook a technisch met fotoprogramma's:p:p

    Je moet eens kijken op http://neltine.polyvore.com Is ook erg leuk om te fotoshoppen en is een stuk eenvoudiger. Ik snap er nog niet veel van maar ik heb al wel een aantal plaatjes verzameld daar.

    Ik ben nu alweer benieuwd naar je volgende creatie hoor. Ziet er superrrs uit en bedankt dat je me gelinkt hebt;)

    Gigagrotegroetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen