Free background from VintageMadeForYou

Pagina's

vrijdag 28 april 2017

Bedankt Daphne.


Daphne, van Post van Daphne, had een eenvoudige, mooie en ook leuke kaart gemaakt met een stempel van een kip. Toen dacht ik,  dat ga ik ook eens doen. Maar ik heb geen mooie stempel van een kip. Dus Pinterest geraadpleegd. En vond ik deze uil. Ik drukte er wel 2 tekst-stempels op, maar ja, fout! Teveel inkt, waar geen inkt moest zijn. Dus toen maar wat bloemen er over geplakt, en bij Happy Birthday een nieuwe stempel eroverheen. En toch maar snel die blauwe steentjes of hoe heet het er op geplakt. Ik ga vast nog meer van zulke kaarten maken. 

1 opmerking:

  1. Jaaaaaa, leuk!!!!
    In de verte herken ik hem meteen, maar je hebt er wel echt je eigen draai aan gegeven, leuk is dat hè, Bloggen.
    Ik vind jou kaart zo lekker vrolijk en je uil is echt heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen