Free background from VintageMadeForYou

Pagina's

zondag 23 april 2017

Iets nieuws.


Vandaag eens helemaal wat nieuws gedaan. Op Pinterest kom ik regelmatig kunstwerken tegen van Heather Murray. En het lijkt me al een tijdje leuk om dat ook eens te doen.  Een hele tijd geleden voorzichtig eens geprobeerd, maar dat was niet zo'n succes. Vandaag eerst maar eens op Photofiltre  een foto van een molen en 3 kinderen bij elkaar gezet. Achteraf had ik dat beter niet kunnen doen, want dan is het moeilijk om overal tussen te schilderen. Daarna met Gesso vooral over de molen geschilderd. Niet over de kinderen. Toen blauw en groen. Met potlood eerst de molen overgetekend en daarna gekleurd. De kinderen gekleurd met viltstift, omdat ik verder niks heb. Nog een poesje en kippetjes en een blommeke erbij geplakt. Randje getaped. En toen had ik weer een kaart klaar. 
Ik ga het nog eens proberen, maar dan eerst de achtergrond schilderen en dan pas alles opplakken. Afin, ik ben wel weer een hele middag lekker bezig geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten